Per direct gezocht, Zaal coördinator !!

12-5 Nieuws

Wij zijn per direct op zoek naar een zaal coördinator:

Binnen de Technische Commissie van de Hockeyclub Eemsmond is de functie van ZAAL COÖRDINATOR vacant. In deze functie ben je het hele seizoen actief maar natuurlijk ligt de piek van de werkzaamheden tijdens het zaalhockeyseizoen( december-februari).

Taken:

Algeheel verantwoordelijk voor de organisatie van zaalhockey binnen onze vereniging met als specifieke deeltaken:

• Bijwonen van de vergaderingen van de Technische Commissie
  • Contactpersoon  voor de KNHB (district Noord Nederland)
  • Bijwonen van vergaderingen t.b.v. zaal coördinatoren in het district
  • Inventariseren van de teams (september)
  • Aanmelden van de deelnemende teams  bij de KNHB (oktober)
  • Bespreken van zaalaccommodatie ten behoeve van de trainingen met de gemeenten Delfzijl en/of Appingedam (september-oktober)
  • Zorgen voor materiaal (bijvoorbeeld ballen, fluitjes) in de zaal en – in overleg met de keeperscoördinator – voor specifieke keepers-zaaluitrusting
  • Plaatsen van informatie over zaalhockey op de website
  • Indelen van ouders voor zaaldienst op de wedstrijddagen
  • Onderhouden van contact met trainer - coachcoördinator over trainers en het trainingsschema
  • Onderhouden van contact met scheidsrechtercoördinator over ingedeelde scheidsrechters
  • Optreden als aanspreekpunt van de club bij zaken die net niet lopen zoals gepland

Zaalhockey is een leuk en belangrijk onderdeel van onze sport. Bij de jongste jeugd een prachtige overbrugging van het koude en natte winterseizoen en voor de oudere jeugd en de senioren vaak een sensationeel intermezzo. Zaalhockey draagt in hoge mate bij aan de ontwikkeling van de technische vaardigheden van onze spelers.