Met HC Eemsmond naar het WK Hockey in Den Haag

24-1 Nieuws Uniek aanbod voor de vrijwilligers en de leden van HC Eemsmond !!

Om de vrijwilligers van de hockeyclub te bedanken voor hun tomeloze inzet heeft het bestuur het idee bedacht om met z'n allen een dag een bezoek te brengen aan de Hockey World Cup 2014 in Den Haag en daar hockey op wereldniveau te zien.
Kijk op https://rabobankhockeyworldcup2014.nl voor meer informatie.

We gaan op zaterdag 31 mei 's ochtends vroeg per bus naar Den Haag waar we gedurende de dag 6 wedstrijden kunnen bijwonen (ook een wedstrijd van het Nederlands heren of dames team) en gaan 's avonds weer met de bus terug naar Delfzijl.

De kosten van bovenstaande zijn :

Voor de vrijwilligers van de hockeyclub € 15,00 per persoon
Voor gezinsleden van de vrijwilligers € 25,00 per persoon
Voor alle overige leden van de hockeyclub € 45,00 per persoon

Lijkt dit je leuk en wil je eens hockey op wereldniveau zien ? Geef je dan zo snel mogelijk op door een mail te sturen naar [email protected] met daarin je naam en het aantal personen dat mee wil. Opgave is deelname.

Uiterste aanmelddatum is 1 februari 2014

Bovenstaande onder voorbehoud van voldoende deelname en beschikbaarheid toegangskaarten.