Uitnodiging vrijwilligersavond

Goedemiddag,

na de gezellige familiedag van gisteren is het tijd ons te richten op de laatste officiële activiteit van het seizoen 2012 â€" 2013: de afsluitende vrijwilligersavond!

Het bestuur van de Hockeyclub Eemsmond wil alle vrijwilligers, of zij nu in een commissie of een werkgroep hebben gewerkt, dan wel als trainer of als coach actie zijn geweest of in welke andere vorm dan ook zich hebben ingezet voor de club graag bedanken met een hapje en een drankje en nodigt jullie daarom allen van harte uit vrijdag 28 juni 2013 om 19.30 aanwezig te zijn in het Restaurant Kakebrug Waterstraat 8 te Delfzijl.

Omdat wij onze gastheer Henk Kok graag in de gelegenheid willen stellen zich goed voor te bereiden wil ik jullie allemaal vragen aan te geven of je wel of niet komt. Graag bericht uiterlijk DINSDAG 25 JUNI 2013 19.00 UUR!

Groet en tot aanstaande vrijdag!

Coen Brouwer

p.s. door de week kan ik de email aan voorzitter niet lezen, ik ben bereikbaar onder mijn nieuwe telefoonnummer 06-83241686 of op mijn emailadres [email protected]