Familiedag 2013

23-6 Nieuws Op zaterdag 22 juni vond de jaarlijkse familiedag van onze club plaats. Alle leden en vriendinnen/vrienden waren welkom. Om 10.30 uur begon de dag met een aantal wedstrijden waaraan iedereen mee mocht doen. Natuurlijk moest wel worden gewonnen want de eerste prijs was een grote slagroom taart. Tussen de wedstrijden door vond een gezellige BBQ plaats.  In de finale werd vel gestreden tussen team Audi en team Kia waarbij team Kia de sterkste bleek te zijn. Voorzitter Coen Brouwer sloot de dag af na een dankwoord richting de sponsor Volvo Bouwsema en alle enthousiaste deelnemers aan deze leuke dag. Ook werden de plannen voor het nieuwe clubhuis gepresenteerd. Aflsuitend vind op 28 juni bij Henk Kok in de Kakebrug nog een gezellige avond plaats voor alle vrijwilligers van de club. De foto's van de familiedag staan op onze website onder "Fotoalbum" in het menu aan de linkerkant van dit artikel!